BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 23, 2006

untu santapan rohani rakan2 sekalian

aku tak tau laaaa nak cakap camne
tapi aku riso lerrrr ngan keadaan zaman sekarang nih
korang x riso ke????
ni lerrrr
kes2 murtad ni semakin berleluasa
bagi yang baca mastika tu
mesti laa tau kan, betapa teruknye orang islam zaman sekarang
sanggup convert agama semata- mata terhutang budi ngan orang
korang nak tau tak???????
paderi kristian tu cakap ape kat pompuan yang die nak jadikan mangsa tu?
(awak nak pakai tudung ke, nak g dengar kuliah agama ke, atau nak masuk masjid ke,
itu takpe agama kami tak marah asalkan awak pakai lambang salib dalm tudung)
itulah kata2 paderi tu pada mangsa pompuan mereka.
sekarang pompuan pakai tudung pun dah tak leh caya dah
nampak je alim, tapi hakikatnye dah tukar agama
ish ish ish kesian aku tgok diorang
kite sama2 lah berdoa agar dijauhkan dari perkara macam tu
korang nak tau tak
kes nih dah terjadi kat mak kawan aku
die tgok sendiri depan mata die
anak kawan die ni sakit n masuk hospital
tetiba kan anak kawandie yang sakit nih meraung kesakitan
orang kat sekeliling die tak tau nak wat ape
rambut die habis terbakar
die jerit ABUYA ABUYA TOLONG SAYA SAKIT NIH
mak die pun dah runsing tak tau nak wat ape
pastu die tanye kawan baik anak die
akhirnye pecah rahsia
kawan baik anak die ni cakap die dah tukar agama
masa belaja kat UPM dulu
cuma die takut nak bagi tau mak die
korang nak tau tak ????????
kalu tgok dari luar macam orang alim
pakai tudung n tak pernah pun bukak kecuali dalam bilik die
tido pun pun pegang ALQURAN tau
penah sekali mak die suruh bukak tudung
die berkeras tak nak bukak
cos die pakai lambang salib dalam tudung
depan mak die alahai sembahyang pun tak pernah tinggal
itulah akibatnye ALLAH nak tunjukkan kat mak die yang selama ni
die dah menipu mak die
masa nak meninggal tu die hanya sebut ABUYA ABUYA
oleh itu, korang hendaklah berhati- hati
jangan disebabkan termakan budi
kite sanggup convert islam
Astaghfirullahal Azim, Subhanallah
kite sama2 lah berdoa yerk
kite tak tau ape yang nak terjadi pada kite masa akan datang
setakat ni jelah aku nak cite kat korang
nanti kite cite lain kali plak yerk
aku ade keje nak buat nih
ok bye
terima kasih ler sudi baca citer aku
bagi ler komen atau pandangan korang ke
tapi ape yang aku citer nih berlaku betul lah
jangan lak korang cakap aku saje reka2 citer
aku sendiri dengar dari mulut kawan aku
mak die tengok sendiri, K
ASSALAMUALAIKUM, salam muhibah
dari JEJAKA PRIHATIN:-)

2 comments:

harizshah said...

OMG!...btol kerr?aku pon byk gak dgr cite camnih...skang ney pon mastika asek2 ckp psl bnde tuh...klw dulu 500 thn kite djjh,brape sgt laa yg murtad!skrg nihh,50 thn kite merdeka...hishh,tatau ape nk ckp!

greng said...

bgusssssssssss....... mnde cmnie r ngajar kter sume erti dnia luar kn.......skang nie dh ada DNIA BRU msim k2 plak tue...... besh gak kn... tp igt pkok pngkl nyer atie kter ko lrus,slamat r yer x!!!!!!