BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 5, 2008

SUMBANGAN BATCH IMTIAZ KEPADA SEKOLAH

Dalam masa yg terdekat ni, pihak pengurusan IMTIAZ 327 nak meminta jasa baik semua ahli yang ingin memberikan sumbangan untuk diisi ke dalam tabung untuk dibuat sumbangan kepada pihak sekolah. Setakat ini, beberapa idea bernas telah diberikan oleh segelintir ahli, dan pihak sekolah dan pengurusan bersetuju sekiranya batch kita nak membuat taman landskap di ruang kosong antara aspura dan aspuri.

Sebenarnye lebih kurang taman refleksologi sebab sekurang-kurangnya batch kita dapat menyumbang sesuatu dalam bentuk yang lebih besar dan ruang antara aspura dan aspuri tu pun takkan kosong macam tu je. Kalau korang ada idea yang lebih baik boleh bagitau saya kat comments atau e-mailkan je.

Cara membuat sumbangan akan dipermudahkan dengan cara cash deposit sahaja kat mana2 bank cimb yang berdekatan dengan korang. Kita terima je berapa banyak pon yang nak diberi. Kalau tak nak guna cara cash deposit, boleh terus bagi sumbangan kepada penyelia asrama atau pihak sekolah masa ambik result di sekolah nanti.

Kepada yang ingin membuat sumbangan, beritahu saya kat e-mail [orrogo@gmail.com] , nanti saya berikan cara2 nak buatnye.

Nanti berita ni boleh lah disampaikan kepada kawan2 kita yang lain yang takde access to internet. Thank you...

3 comments:

z a t d i n said...

buat futsalllll !!!!
x pon tennis !!!
xD

eh tulis je la care2 nk donate tuh.. kan lg sng.. takot nnt ko x available ke..

firdaus_anaspekri said...

bahyye tulis no akaun sini zat...ni public nye page..sume leh bc..bahye

Anonymous said...

bismillah............
baguslah tu habiskan duit kita semua......@mirull@H