BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 20, 2009

help u to help me

ingat lagi ini ayat cikgu Rosyaimi.:) kalau siapa tak ingat tak tahu la. ayat ini jgk buatkn saya ingat time kite semua still dekat sekolah. ramai ckgu, other batch jeles tengok kite. sbb kite bersatu, n ramai ckgu suke. dah 2 tahun kite tinggalkn sekolah. mcm2 dah jadi. rmai di antara kite dah lost contact. ade yang x pernah bkk pun blog ni. tpulang, tp still ramai yang sayangkn batch ni. tak percaya tgk la cbox, still ramai yang post komen, walaupun ada yg mnggunakn bahasa yg agk ksar tp tidak mngapa, dia still sygkn batch ni, klw tak xkn dia asyik nk bukak blog ni. :)

klw nk compare ngn blog yang lain, blog ni mmg byk kekurangan, dan kite mnggunakan akaun blogspot. pd sesiapa yg masih belum tahu, blogspot adalah cara termudah untuk membuat blog, its simple. keburukannya, kite tidak dpat untuk meng'edit' blog ini seperti yg kami rancangkn. dan jgn pulak anda mncadangkn untuk munukar akaun batch ini kepada akaun yg lain semata-mata untuk membuat blog ini kelihatan lebih baik kerana byk kerja prlu dibuat untuk mnukar akaun.

jika sesiapa ada link yg mereka rasa hndak diletak di blog ini, sila nyatakn di dalam comment di bwah. insyaAllah kami akn letakknnya.

dan jika ada sebarang cadangan, sila nyatakn di dlm comment ni dlm post ini. segala kerjasanma amat dihargai.

sy percaya sebahagian besar ahli batch kite msih bkwan rapat dan bersatu. so marilah bersama-sama kita menghidupkn blog ini kbali.

1 comments:

Anonymous said...

salah tu.. HELP ME TO HELP YOU..